فعالیت12 مجتمع خدماتی و رفاهی در ایام اربعین حسینی در استان ايلام
روابط‌عمومي اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان ايلام
24/10/2561
ایجاد امکانات و خدمات رفاهی از نیاز هاي اساسی رانندگان و مسافران بین راهی است.
مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان ايلام گفت: در حال حاضر 12 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با امکانات لازم ،پذیرای ارائه خدمات به مسافران و زائران اربعین می باشد که نظارت بر این مجتمع ها از جمله اولویت برنامه های این اداره کل بخصوص در ایام اربعین می باشد.وی خاطر نشان کرد:اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در راستای خدمات دهی بهتر برای زائران در ایام اربعین تلاش می کند که بتواند سفری مملو از آرامش و ایمنی را به مسافران هدیه بدهد. وی یاد آور شد: مسافران با مشاهده هر گونه تخلفی در طول سفر می توانند با سامانه پیام کوتاه 3000143 و 141 و همچنین تلفن گویای 33331822 تماس حاصل نمایند.
http://rmto.ir/news1396/_w/082290ec4cc34cbca3ea7160db4da7e6_JPG.jpg
پرینت خبر Convert to PDF